27 april 2009

Min bebis är 12.


Oliver 12 år 

Så har min unge fyllt hela tolv år. Vi hade kalas för honom igår på hans födelsedag och som alltid var vädret underbart med sol och värme. Kan inte minnas en enda födelsedag han haft då det skulle ha varit dåligt väder för just på hans födeldedag då har den första riktigt varma dagen ägt rum och så även i år. Hann inte få frissa till honom (efter några månaders tjat..) innan kalaset men idag klev han in i salongen och är en ny pojke med tuffaste håret nånsin! Var lite skraj  för att han skulle börja gapa för att det blev för kort för han ville ha det utväxt, långt "hårdrockar-hår" för ett tag sedan men han blev själv trött på håret som föll över ögonen..och mamma är belåten. Han blev fönad och fick vax i håret så det var jättesnyggt men kepsen skulle han ha på även om han själv tyckte om sin nya "coola look".

Så här ser han ut nu, min coola tonåring. 
 Har haft ledigt idag och skulle läst på till min tenta som äger rum i morgon; statistisk forsking  eller nåt sånt men istället har jag joggat, planterat penséer och krattat..får se hur det skall gå men kan göra om den i maj, har faktiskt klarat av alla tentor men denna gång har jag inte orkat läsa på och man kan inte så mycket läsa på till denna tenta (bortförklaring?). Snart skall även jag till frissan, MAKE-ME-OVER please! Ser också ut som om jag har ett fågelbo på huvudet. 

Inga kommentarer: