26 mars 2009

In memoriam

Har haft 2 lediga dagar i rad från skolan p ga vår lärare som skulle hålla föreläsning i mikrobiologi med tillhörande tenta har plötsligt avlidit! Är lite chockad fortfarande och kan inte riktigt fatta det. Han var en bra lärare tycker jag fast folk hade delade uppfattningar om honom, men han var persolig och kul och lite annorlunda. 

Vi skall få en ny lärare och fick just veta att vi skall ersätta en föreläsning just på Valborgsmässoafton som annars skulle ha varit ledig. Argh. Denna veckan har jag inte jobbat alls, bara njutit av ledigheten och varit ute och sprungit i det blå. Solen skiner men det är kallt, just nu några minusgrader. Men det känns lite vår ändå. 

Idag skall jag ha skola hela 2 timmar och sen bär det iväg till inredningmässan med min kompis H. Vi hinner bara vara där i 2 timmar men något skall man väl hinna uppleva på den tiden. 

Skall jobba nu på lördag från  kl 7-15 men sen bär det iväg till en ny nattklubb på kvällen, jag skall ut och dansa med mina kusiner. Kul! Fast nu börjar stressen: JAG HAR INGENTING SNYGGT ATT TA PÅ MIG! 

..har två nya plagg, en tunika och en klänning men..






3 kommentarer:

Jill sa...

Åh, vad fina kläder!!! Var har du köpt dom? Klaga nu inte på att du inte har något att ta på dig, du ska se min garderob... den gapar tom!

Anonym sa...

Hej, åh tack, jag hade på mig klänningen..fyndade på Vero Moda och H&M..affärer jag sällan besöker för jag är en sån snobb på klöder men ibland gör man fynd!

Synd att vi inte bor nära, skulle kunna låna av varandra, hehe.

Jill sa...

Ja, vi har nog samma storlek så det hade ju varit perfekt :-) Men hör av dig nästa gång du besöker Sverige så kanske vi kan at en fika/shoppingtur? Kram!