20 februari 2009

Jobb och Sebastian..

Har nu blivit erbjuden jobb via rekryfirman. Skall jobba i min egen kommuns vårdcentral på bäddavdelningen i morgon kl 7-15. Ajöss med sovmorgon. Men jag är helnöjd. Ingen lång väg att åka (fem minuters bilfärd) och jag behöver pengar. Lite pirrigt bara att börja med en helt för mig främmande avdelning med helt främmande patienter. Men det skall säkert gå bra. 

Kollade lite på kläder på nätet. Skall på en 40-års fest i april och behöver något nytt:
Hittade en snygg klänning på Ellos: 

Och ett par fina skor från Tamaris:
Får jag eskort av min gamla "förälskelse", Sebastian Rejman från TheGiantLeap? :
(han kan sjunga bra också och jag har sett honom live som förspelare på Brian Adams konsert i fjol)  Nä.. knappast (ingenjören får duga). Men man får väl vara platoniskt kär?
Mamma älskar honom också. Hon blev störtkär i honom  förförra julen då hon var här på besök och vi såg honom på en konsert som jag spelat in. Utan att överdriva så kollade vi på inspelningen minst 2 ggr om dagen..alltid med en  långsam suck..ÅHH. Tills Oliver blev trött och deletade Dvd:n. Men som tur finns youtube. 

Inga kommentarer: